Tandställning !

Ja, den är hemsk !!
Jag satt hos tandläkaren i Malmö i typ två timmar, och det var sjukt tråkigt + att 'huvudkudden' på stolen blev stenhård efter ett tag ?

I alla fall - nu gör den oooooont och jag har längtat hela dagen efter att få äta glass, hehe (a)
Så den fick jag när jag kom hem.

Efter tandis gick jag till skolan och åt korv stroganoff för den som vill veta. Inte sådär att man tänker oh vad gott äntligen korv stroganoff nä, det var alltså inte speciellt gott.

"Idrotten" tillbringades i sal 42 med genomgång av betygskriterier, och vi skulle slutat runt tre. Men vi slutade typ 14.20, preciiiiiiis när första skolbussen gick så jag blev ganska irriterad. Men jag gick till ica och tog den gula bussen hem, palla inte vänta 1,5 timme på nästa ^^

Kommentarer
» Madde :3

lika söt ändå <3

2010-08-31 // 22:25:23
URL: http://ponnysmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback