11.23

Idag ska jag till Linnea med några andra tjejer och vi ska baka massa jul kakor! Typ lussekatter, pepparkakor och ischoklad! :) Ser om jag tar med mig kameran, annars kanske det blir några bilder med mobilen.. ;)

Igår spelade jag ju 3 matcher, och vi vann 2 av dom. I inlägget här under kan ni läsa hur det gick! Efteråt åkte jag, mamma och pappa och hämtade pizza på Milano och vi kom hem och kunde börja äta typ klockan 9 på kvällen. Jag åt en pizza med oxfilé och bearnaisesås :D Asgott. Fast jag delade med mamma.
När jag skulle duscha och gå och lägga mig efter maten var jag jättestel och helt sjukt trött. Det var ganska skönt att få sova till 20 över åtta! ^^ Sen låg jag och läste fridatidningar tills det var frukost vid 10.

Så nu ska jag gå och klä på mig, sen bär det av till Linnea!
Bloggar senare, puss och kram :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback