15.48

Provet idag gick nog rätt så bra, fast jag kunde inte plugga på New York-häftet eftersom mitt är försvunnet! :(
Taskigt.
På måndag är det dags att spänna tandställningen för andra gången och så är det luciafirande i skolan. Vi kommer att få dricka varm o'boy, glögg, pepparkakor och lussekatter utan saffran. Dessutom är det min klass och parallellklasserna som har bakat lussekatterna och pepparkakorna, så även om det inte är gott med lussekatter utan saffran så är dom goda ändå. För det kan ju ha varit jag som bakade dom? ;)

På tisdag är det dags för elevens val-vecka. Jag har fått engelska, wihoo. Hade inte ens valt det. Men det kommer kanske bli kul, vem vet? ;)
Nu ska jag gå och göra något annat, bloggar senare ikväll!
Kraaaaaam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback