21.55

Hälften av min kära släkt är här, men jag pallade inte alla människor längre... Så jag tog lite ischoklad, juleskum och julmust och satte mig framför datorn istället. Vi har ätit allt vi ska äta och nu sitter dom där nere och dricker kaffe och väntar på att C ska spela trumpet för dom. Förutom Melwin och Philip då. Melwin fick massa lego i julklapp (han är 5 år) och han ville såklart att någon skulle hjälpa honom att bygga det. Men ingen ville utom min kusin Philip (och han är 18), tydligen pallar han inte med släkten heller eller varför skulle han annars bygga lego med en femåring? ;]

Måste säga att jag är jättenöjd med mina julklappar, även om dom inte är så många. :) Bättre få som man är nöjd med än många som man inte gillar, eller hur? ;]
Nu ska jag gå ner och lyssna på Cornelias trumpetspelande, lägger upp bilder på mina presenter imorgon :)

God jul på alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback