21.56

Förlåt för att jag är extremt tråkig nuförtiden, men jag har som sagt bloggtorka ;)
Tänkte dock slänga in ett inlägg i skolan idag men hann inte :/ Var upptagen hela hålan av att byta skåp med Linnea (äntligen har jag överskåp igen!), vara i bibblan och göra inget?, spela på fotbolsspelet med Emma, Linnea och Alex och så äta lussekatter♥

Denna veckan händer inte så mycket, vi har prov på fredag bara. I helgen är det 3 matcher hemma och lussebak hos Linnea! :) Sen på måndag ska jag spänna tandställningen och spela landhockeymatch mot föräldrarna! Ska bli kul :)

Ska sova nu, natti

Kommentarer
» Amundingeborg

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-11-21 // 12:15:27
URL: http://amundingeborg.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback