Allmänt test 1

Hur bor du: Jag bor i en villa... med min familj
Brukar du komma i tid: Jadå, ALLTID!
Hur lång är du: Lite lagom lång...
Kan du laga mat: Haha. Asså jag kan typ steka köttbullar & sånt, men jag kan inte koka kalops och sånt svårt...
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar en massa onödiga saker i skolan :/ och så jobbar jag hos mamma
Vad har du på dig just nu: En alldeles för stor stickad tröja, jeans och tjocka strumpor!
Har du någon fobi: spindlar.............
Hade du en bra kväll igår: *Försöker komma på vad jag gjorde* Minns inte vad jag gjorde? Haha 
Vilket är ditt senaste inköp: ... godis ;)
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma (H)

Har du sovit i din egen säng inatt: Jupp
Vad hade du sönder senast: Hehe...
Vem snackade du med senast: Mamma kanske ?
Varm favoritdricka: Varm choklad med grädde och sånt :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Det jag är sugen på - men vatten typ oftast :P
Alkoholhaltig favoritdricka: .
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vene (a)
Saknar du någon just nu: Mm :/
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Man kan t ex göra sånna jobbiga ljud som min syrra alltid gör - så SJUKT irriterande. Kan dock inte beskriva dem för det går inte :/
Någon jag stör mig på: Att bussarna alltid är sena på väg hem från Lund :/
Intressen: Landhockey och kompisar :D

senaste person du kramade: Becki tror jag? :D
Senaste person du ringde: Linnea - skulle berätta för henne att mitt landhockeylag var i tidningen (bille också för den delen) och berätta hur man sparar sina övningar på glosor.eu :P
Senaste person som ringde dig: Linnea - men jag svarade inte ;P Annars va de nog Ebba :)
Vad drack du senast: Vatten!
Vill du ha barn: Klart, men inte nu ;)
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja :D:D
Har rakat dina ben någon gång: Jupp!
Är du sugen på något nu:Inte direkt.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga.
Använder du hudkräm: Ibland.
Attraheras du av män med skägg: Haha! Karin tror det, men nej. Bara taggigt och i vägen :S
Micro-pop eller poppa själv: Micro pop för faan.
Brukar du baka: Nej :P
Röstade du i det senaste valet: Nepp är för liten. Men jag får rösta i nästa :D
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ganska :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Minns inte ;P
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ehm... nej :)
Vad tycker du är äckligt: Köttfärssås.
Har du pengar på mobilen: Jupp - 209 kronor :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback