Dags att sova!

Jag är helt slut... Även om det inte blev någon seriös träning idag så vill jag typ lägga mig ner och bara sova hela helgen. Dock kan jag inte det, för jag ska jobba både lördag och söndag, shoppa julklappar med Linnea på söndag eftermiddag och gå på PP's konsert på söndag kväll.



Träningen idag blev - som jagt - inte så seriös. Jag kom dit, väntade, sen kom Ronny och Hannah. Dom öppnade och gick in och hämtade målvaktsutrustningen för dom skulle till Göteborg med landslaget. Sen kom Lovisa, Maja ochj Julia. Sofia var en halvtimma sen och lite efter att hon kom, så kom en av killarna också. Vi spelade tennis (det är inte sporten tennis, utan en sorts övning som vi kallar tennis). Vi spelade det i typ 10 minuter och sen gjorde vi inget seriöst. Maja och Benne gick färifrån, Julia och jag hänge i ringarna och Sófia och Lovisa satt och snackade och lyssnade på musik. Sen plockade vi sarger och så gick jag ;)

Så nu ska jag sova.. Nattii ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback