Dan före dan

Bara för att jag har rubriks idé brist..

Idag är det den 23 (!) december. Shit vad tiden har gått fort. Tänk att jag redan har gått halva tiden i högstadiet, det känns inte speciellt längesen jag började sjuan. Tänk att imorgon är det julafton och jag har inte skickat ut önskelista eller klätt granen eller pyntat eller någonting. Fast det där med önskelistan är väl inget större problem, skulle gissa att de flesta ger pengar eller presentkort.. ;]

Idag ska jag städa hela huset... Wiihoo ! Imorgon kommer typ 15 pers hit och firar jul med oss så då får det absolut inte vara stökigt. Kanske bloggar mera ikväll, kan i så fall lägga upp en bild på vår fina lilla gran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback