Elevens val

Idag började vår elevens val-vecka. För er som undrar vad det är för något så är det såhär att vi inte har vanlig elevens val en gång i veckan som alla andra skolor, utan vi har det alla lektioner under en vecka per termin. Jag fick engelska som elevens val (inte för att jag hade valt det, men ändå). Idag gjorde vi typ inget seriöst, förutom att vi lånade en engelsk bok på biblioteket. Jag kan informera dig om att det inte är ett dugg kul..

En kul sak som har hänt idag:
Det var ett brev till mig i brevlådan! :O Det kom från Frida Förlag och där låg det lite smink som jag fick av dom när jag började prenumerera. Duvet dom skriver typ såhär: Få fem nummer av Frida + ett sminkset (värt 199.-) för endast 49.- ! och det köpte mamma till mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback