Matchen igår

Ja, den här matchen vi hade igår... Vill helst inte diskutera den, men för er skull skriver jag resultat och sånt :)

Okej, det var såhär:
Jag åkte med Ronny, Hannah, Johanna och Henrik i bilen på väg dit. Hannah och Johanna är för gamla för att spela. Henrik skulle vara målvakt och jag skulle också spela. Och Ronny är vår coach. Ronny fick ett telefonsamtal av Moa, vår andra tränare. Hon sa att det var fyra personer som skulle vara med och spela. Plus målvakten då.
Det var amanda, julia, jag och maja. Nayan var från början också bara 4 utespelare, men efter ungefär halva första halvlek kom en till så vi spelade 4 mot 5. Det gick väldigt bra faktiskt! :)
Men.. Sen var det en onödig person som typ slog amanda på näsan med sin klubba så hela den svullnade upp och hon fick näsblod. Så då spelade vi 3 mot 5 ett tag, men Mahmud (deras tränare) va snäll och plocka ut en av deras spelare.

Matchen slutade 9-0
Det är nog det sämsta resultat vi fått mot Nayan. Så länge jag har spelat, menar jag. Vi har egentligen bättre än dom. Men eftersom vi va tre så.. Vu brukar typ spela 4-3 mot dom. Nästa gång hoppas jag på att fler kommer så att vi får fullt lag & avbytare, och då tar vi dom!

Ha en bra dag :) ♥

Kommentarer
» dear diary

you've got mail! :)

2010-12-05 // 13:11:39
URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback