Min dag :)

Hello everybooody! :)

Dagens SO-lektion är nog den bästa jag har haft sen sjuan började! Det började med att jag var lite negativ eller vad man ska säga, för vi skulle ha förhör om antikens Rom? Men Helene började istället babbla om droger så vi fick diskutera droger i grupper i stället för att göra läxförhör!! Awesome?! Sen så hade Linnea ('s mamma) bakat et kladdkaka med choklad och riven vit choklad ovanpå bara för att. Men lärarkandidaten Anna trodde att det var för att det var hennes sista dag hos oss x) + att Anna bjöd på godis! Awesome eller vad? :D

Sen så tänkte jag söka upp något på franska på Google Translate, och så sökte jag på "att komma" (misstolka inte är ni snälla), gissa vad översättningen var?


Kommentarer
» anniepannii ♥

sv; Taaaaack! :D



btw, videoinlägg är på g nu! :)

2010-12-09 // 18:31:48
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback