Snöbollskrig....

Okej... Fattar ni hur mycket jag hatar Maximilian och Gustav ?!
Idag efter skolan var jag och väntade på bussen. Jag gick till fönsterna till bildsalen och skulle vinka till Emma och Jennie. Då kom en liten kille som heter Maximilian och går i typ fyran fram till mig.

M: Är du en lärare?
F: Ja. (jag är ingen lärare, jag sa det bara för att de va kul ;) )
M: Bra, då får vi kasta snöbollar på dig.
F: WTF?!
- Då kommer en kille från Maximilians klass som heter Gustav och de pepprade mig med snöbollar. De första sket jag i, men efter några till blev jag småsur och sprang efter dom. Men dom fortsatte mula mig och kasta på mig, och vafan då för? Jag vet inte!
Efter ett tag blev jag lite surare så jag slog Gustav några gånger. Då kastade han en snöboll till på mig och sen kom Ann-Sofie, gympaläraren.

A: Man får inte kasta snöbollar.
G: Men hon slog mig!

Wtf?! vem var det som började egentligen?
Det störigaste var ju att dom inte slutade när jag sa till dom eller när jag hotade dom med att sparka dom i skrevet (haha, jättebra hot här asså).

Så tack för det, Gustav och Maximilian, nu kommer jag vara så glad resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback