Ingen direkt bloggtorka idag ;)

Hejsan! :)

Idag har jag faktiskt några saker att skriva om :) För det första: Jag tänker skita i mitt jäkla Google Chrome och försöka avinstallera det (hur man nu gör det? -.-) och antingen använda Explorer eller ladda ner mozilla. Eller ett nytt Google Chrome eftersom jag gillar det så mycket ;D

För det andra: Läste i Lommabladet idag att Erik och Patrik i min klass har ett eget datorföretag. Alltså, dom typ fixa datorer. När jag frågade Pata (nyfiken i am) sa han att företaget hade funnits i ca 1 år. Varför har ingen sagt nåt? Det är ju as coolt! :D Dock gick jag med i en grupp på Facebook som heter Bjärreds Datorsupport (deras företag), utan att veta vad det var för något xD
Klicka här för att komma till deras hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback