- rubrik -

Kom hem från Ajax för ett tag sen! Vi gjorde typ bara massa skit :thumbup: Först käka vi pannkakor, sen gick vi typ ut (jag kommer inte ihåg, haha). Vi pallade hallon och äpplen från en tomt vid löddesnäs och sen var vi ondskefulla nog att kasta in "frö" till tistlar där , hahah. (Nivet sånna luddiga saker som hamnar på tistlar när dom är övermogna).
Sen plockade vi massa med hallon i en  allmänn buske. Vi var också på löddesnäs och lekte lite. Vi klättrade upp på taket på nån liten hydda och så spelade vi in random filmer. :D
På vägen hem handlade jag några små påsar med godis, vilket jag inte skulle ha gjort. När jag satt i min soffa och kollade på morden i midsomer (stavning?) och åt lite sura flaskor så ploppade ett av mina gummiband mellan tänderna ut!! Jag blev lite chockad och visste inte vad jag skulle göra, xD MEn jag sa till pappa så jag ska ringa tandläkaren i Bjärred imon(dom har inte ens öppet -.-) och så ska jag se vad jag kan göra...
[ hahah. random google bilder ]
Imorgon ska de shoppas, hahah. Inte jättemycket, men ändå!
Med Hanna & Ebba :thumbup:
Jag kanske ska köpa pilotbrillor, om det inte är för sent på sommaren ^^ Vi får se.
~ puss & haj '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback