5 juli 2010

Ebbas & min moooovie niiight var awesome! Först tittade vi på Jersey Shore på internet, men när vi upptäckte att det bara var Highlights satte vi på Wallander istället. (Misstolka inte.) När den var slut tittade vi på The Beach och sen på House of Wax. I början var House of Wax ganska långtråkig för det var inget läskigt, men precis efter det läskiga hade börjat så somnade jag. :| Men Ebba tittade vidare och trodde att jag var vaken - jag snackade till och med me henne i sömnen XD Och sen väckte hon mig innan Paris Hilton dog och så stängde vi av filmen (Y)
Idag åkte jag & Ebba till Nova Luuund och handlade lite smått & gått. Nu är Ebba on her way home och det är pissvarmt ute. Härligt eller? Nej.
Heeejdååååå,, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback