7 juli 2010

Herregud! Det är en spindel på skrivbordet och jag skulle precis döda den så sprang den! Jag vet fan inte vad jag ska göra. Jag hoppas att den har gått till ett spindelnät långtlångtlångt härifrån!
Okej det finns säkert massa med spindlar här nere som jag inte har sett men ändå, den spindlen landa fan nästan i mitt hår :o Och nu vet jag inte var jävlen är.
Det finns till exempel två sjukt stora spindlar bredvid dörren till pannrummet. FATTA hur äckliga dom är.
Nu ska jag sluta skriva  om spindlar eftersom dom är dom äckliga och  läskiga och bara sätter sig och dör i någon random persons hem.
Jag kan fortfarande inte röra skrivbordet. Tänk om spindlen kommer.
I alla fall. Ikväll är det träning, kom jag på. Och jag måste cykla dit och hem. :| Men om jag inte går så kommer jag bli tjöck som en potatis :o
Nu måste jag gå upp och titta på tv för där finns inga spindlar!
Slänger först in en bild!
Satte ihop på picnik. ^^
Ha det gött idag! Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback