8 juli 2010

Jag känner mig fruktansvärt trött helt plötsligt. Nyss var jag hur pigg som helst men nu vill jag bara äta glass och kolla på film. Får väl hitta på nåt ^^
Imorgon bär det av till Centan för att växla 300 kronor till enkronor -_- Men om man inte kan det ska jag typ åka hem till en av Cornelias randuum kompisar och hämta kronor där. Fattar inte varför jag inte kan göra det från början. Menmen. Man får väl exakt 300 en kronor av automaten ^^ Sen efter det ska jag i alla fall träffa Beaki!
Jag har också kommit på vad jag vill bli när jag blir stor. Jag har tänkt på några andra saker också men alla har höga intagningspoäng. Men om man pluggar mycket och får mvg så kan man ändra sig senare och ändå komma in på sakelaker med höga intagningspoäng ;) Kände att ni behövde veta.
~ Pusshej! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback