9 juli 2010 (1)

Hej igen. Var assnajjs med Beaki idag! :D Vi käka glass och sen gick vi hem till henne och gjorde massa random saker. Nu när jag kom hem sa Paris: "Vet du dem Sussi är?" och jag bah: "Öh, nej, vaddå??" Hon bah: "Ja, hon och hennes vänner ska tälta i vår trädgård har mamma sagt."
Och nu fick jag ett sms av mamma: "Har ni varit ute och hälsat på Sussi? Annars är det dags att göra det nu."
Så hon ska tydligen övernatta i våran trädgård inatt. Scaary. Plus att jag inte har minsta aning om vem det är. Fast sen slog det mig att det kan vara en tysk människa som vi känner. (Hoppas/Hoppas inte?)
~ Pöss ~

Kommentarer
» Rebecca

kikar in :)v

2010-07-09 // 19:32:18
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback