9 juli 2010 (2)

HAHA. Tältmänniskan har dukat upp värsta picniken i trädgården utanför vårt fönster. Det kan bara finnas två förklaringar: 1) Hon förstår inte att även vi har kök och kylskåp. 2) Hon är helt enkelt inte inbjuden.
Själv tror jag på båda. Jag kan varken hitta tältmänniskan eller Paris. Och Elliots mammas bil står på gatan så tydligen har dom inte åkt än. Och dom har jag inte heller sett till. Inte tältmänniskans tält heller. Bara hon inte ska sno vårt. Det tar flera timmar att sätta upp även om man är flera stycken. Det kanske är det dom håller på med...? Vilket dilemma. Men nu ska jag inte ta mer av er tid, så ha en trevlig kväll så hörs vi en annan dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback