Dagens ..

För att jag inte har något bättre för mig:
Dagens bild:
övergammal bild på mig och mina syskon! Jag ser ut som typ världens största fån eller nåt. Herregud. Jag var typ 11 eller 12 när någon tog den bilden. Men Melwin är söt ^.^
Dagens hiss:
Lat dag. *stolt*
Dagens diss:
Tandläkare!
Min tandläkare sa att hon hade skickat en remiss till Bjärred om att jag skulle dra ut tänder tills om 2 veckor typ, men det hade dom inte fått -.- Så jag kanske måste skjuta på tandställningstiderna och det känns inte som att jag har någon större lust till det..
Dagens låt:
Michael Jackson - Man in the mirror. Bara för att jag lyssnar på den just nu ^^ :)
.
Okej. Jag är Dagens-beroende just nu. Så här kommer ett dagens-test:
DAGENS VILL HA: Pengar!
DAGENS KLÄDSEL: Pyjamas (grått nattlinne med katter & hundar, gröna mjukisbyxor)
DAGENS FRISYR: Något jag satte upp igår, liknar mest ett fågelbo.
DAGENS LÅT: Michael Jackson, man in the mirror
DAGENS PLANER: Sovasovasova. Tv, sen gäster!
DAGENS SAKNAD: Det vet jag inte :)
DAGENS DUMMASTE: Tandläkare -.-
DAGENS MISSLYCKANDE: -
DAGENS DROG: Sprite-lypsyl (stavning?)
DAGENS KÖP: Inget!
DAGENS GODIS: Toblerone
DAGENS HUMÖR: Trött !
DAGENS CITAT: "Felicia, du ska sluta nu och gå upp och städa ditt rum" by Cornelia. (Okej, mamma!?)
DAGENS ROLIGASTE: -

Kommentarer
» feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

städa är aldrig kul :)

2010-07-20 // 16:13:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback