den 23 juli

(Hade ingen mer fantasi på rubriksidan idag)
Igårkväll & dagen fram till 5 spenderades med Ebbaa. :thumbup:
Vi gjorde inte sådär jättemycket. Vi hamnade framför soffan direkt och spelade guitar hero. Hah. Jag spelar på easy annars blire för svårt för mig :$

Här är 2 bilder på Ebbas små djur som gjorde oss sällskap. Lilla söta  Smulan ...

... och så har vi galna Pimpim (fråga mig inte hur hon stavar det xD).
.: Förlåt för dålig bildkvalité. Det var mörkt och blixten var för skarp.. x) :.
När jag kom hem från Ebz (pallade inte skriva hela hennes namn :thumbup:.) fixade jag mig lite och sen åkte vi till farfar. Inte Corgny för hon hade såååååååååå ont i magen :O Men nu är jag hemma och sitter och latar mig :thumbup: 
Och så sitter jag och lyssnar på Jason Derulo... :love:

(känner ett behov av att lägga upp bilder på allt/alla jag skriver om)
.
Men snart ska jag avrunda kvällen med några avsnitt av The O.C. :D Bäääst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback