den 30 juli 2010

Hej alla personer som orkar läsa!
Igår kunde jag inte blogga eftersom internet dampade sig :( (Antagligen p.g.a det regnade så mycket)
Men igår gjorde jag ändå inte så mycket, målade några brädor bara ^^
Nu är jag bara så extremt trött och förvirrad... Allting ändrar utseende!? Jag fattar ingenting om Hotmail? xD
Plus att jag har 77 olästa inlägg på bloglovin och 103 "olästa" bilder på bdb :(
Igårkväll såg jag på denna filmen - We are marshall. Den handlar typ om ett college footballteam (haha) som åker ett flygplan tillsammans med några fans och föräldrar. Men blixten slår ner i planet och alla ombord dör...
.
Iförrgårkväll såg jag en annan film, men jag kommer inte ihåg vilken... xD
Imorgon ska jag jobba, och sen ska jag, Emma och Karin titta på Eclipse! :D
Men nu ska jag kolla igenom mina olästa inlägg... Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback