Failad cykeltur

Failade hårt på väg mot Lomma idag. I en korsning skulle jag köra vänster, vilket jag inte visste, så jag trampade på framåt. Sen hamnade jag i en avlång rondell och visste inte vart jag skulle åka så jag ringde mamma. Hon sa att jag hade åkt fel och jag skulle köra tillbaka, så gjorde jag det. Men jag körde lite för långt och hamnade utanför Victorias pärons affär! Jag visste inte var jag var och dessutom spöregnade det. Så jag ringde mamma igen och hon sa att jag skulle köra tillbaka till rondellen igen -.- Men jag gick in i V's pärons affär och köpte en coca cola så förklarade mannen i kassan vägen för mig. Ändå körde jag fel igen men till slut kom jag fram! Det tog mig 1 och en halv timme att komma till Lomma..!
Om du läste hela texten däruppe så har du no-life just nu, bara så att du vet!
.
Här kommer dagens visa!
Är det någon som har sett den nya Beck-filmen? Isf: Är den bra? Jag ska nämligen med Beaki & Ebba på bio imorgon men vi vet inre vilken film! Mamma säger att Beck är som Wallander, och Wallander gillar jag. Ska kolla på trailern ^^

Kommentarer
» Rebecca

sv: nej tyvärr så går den inte på bio :/

2010-07-15 // 20:45:28
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback