Hah. ;)

Slapp typ att gå en runda :thumbup: Vet inte riktigt varför, bara blev så. ;)
Egentligen skulle jag tränat idag, men det sket sig. Dels för att jag var på Nova och dels för att jag har SJUKT ont i nacken... Jag har antagligen sovit konstigt på den, men den har gjort ont i två dagar ^^ Ska typ ligga på en sån über bra kudde som värmer sig, och sen ska jag smörja in det med tiigerbalsam. :S
Bara för det blir det en bild på världens bästa sport:
Och bara för det så borde ni kolla in BLHC's hemsida. Där finns inte mycket att se, jag vet.
Men ändå ;)
.
Så nu ska jag gå och titta på något kul teveprogram (det börjar bli dags nu - snart börjar filmen på sexan ;)) tillsammans med en klubba och min "värmekudde". (Den är inte varm).
Puss på er alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback