Joggingrunda..

Nyss hemkommen från en joggingrunda. Jag hade tänkt mig vart jag skulle jogga - jag skulle svänga av vid en grusväg. Men den visade sig leda till en gård så jag vände igen. Den blev väl ändå lika lång som jag tänkt mig. Sen duschade jag kaaaaallt :thumbup: :)
Nu latar jag bara mig precis som jag gjorde innan jag joggade. Jag tror att jag kollar på en film som heter Junior. Eller ja, Melwin kollar och tv:n är framför min näsa. Så man kan väl säga att jag också kollar.

Några löv i vår trädgård när det fortfarande var sol ute ^^♥
 
Och en sak till:
Mina flikar (som är precis under headern) där finns en till "ledig plats" om det är någon som vill ha sin blogg länkad där tills jag kommer på vad annars jag ska ha där ^^
Skriv i en kommentar vad du heter och vad jag ska länka till. Den första som kommenterar länkar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback