Karins header & dagens visa!

Nu är det såhära att jag är helt lagom snäll & fixar en header åt Karin Barin! (http://karinheirin.blogg.se/)
Fast jag har gjort två, och Karin vill veta hur dom ser ut så jag lägger upp dom här:
NUMMER ETT:
NUMMER TVÅ:
[Texten "Felicia Nilsson" tar jag bort innan jag lägger upp den på hennes blogg]
Om ni tittar jäääättenoga ser ni en grå blomma i bakgrunden på nummer ett!
Karin: Säg till om du vill att jag ska ändra nåt! :)
.
Ni får en dagens visa idag igen:
Jag brukar lyssna på den för att dom låter så kul xD
.
Idag blire bio med bara Ebba, för Beaki kunde inte :// Jag vet inte om vi går ut och shoppar också, men om vi inte gör det så ska jag göra det själv snart. Har massor av pengar som jag måste slösa. Plus att jag har hittat nått jag vill köpa :thumbup:

Kommentarer
» Kariiin

Båda blev sjukt fina! Tack älskade Felicia (L)<3

2010-07-16 // 22:10:02
URL: http://karinheirin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback