Knight and day

Ebba och jag tittade på Knight and Day igår på premiären! Den var faktiskt bra och jätterolig. Här är trailern:
Den är med Tom Cruise och Camreon Diaz, ifall någon ville veta. Den är definitivt värd att se!
Senare någon gång ska jag gå och se Eclipse med Karin och Emma!
Imorgon måste jag gå upp übeeer tidigt och sätta in gummiband i munnen hos Tandis :s Ska typ åka hemifrån 7.20 på morgonen!
.
Snart kommer Julia från Tyskland och det ska bli jättekul! Vi ska åka till Danmark och kolla på ett museum (antingen Guiness World Records eller Bellive it or not) och kanske Tivoli. Vi tänkte åka till vaxkabinetten (Louis Tussauds i Köpenhamn) istället för museum, men skiten stängde permanent 2007!?! ... :(
Vi ska antagligen till Skånes Djurpark också. *Längtar* ? Inte direkt, men resten av min familj vill dit (?) och Julia också så man får väl offra sig ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback