Omgjort!

Nu har min nya header äntligen kommit på plats och jag har bytt tema. Vad tycks? :) Jag kommer kanske byta bakgrund om jag hittar någon snygg.
Idag ska jag åka och köpa nya skor! Gillas. Och så kanske jag drar till Bjärred och köper en glass senare men nu måste jag vara hemma. På fredag blire bio med fisiga Ebba och någon gång ska jag cykla till Franke! Det var längesen..
Igår var jag med Melwin på kyrkogården (har ingen aning varför, fick bara lust till det). Så hittade vi en stor sandhög med blommor och kort ovanpå. Då sa jag till Melwin: "Det är nog en kista där under". Och han tyckte att vi skulle gräva upp den! Hahah, jag skulle vilja se honom gräva upp den. Eller ja, egentligen inte. x)
Dagens bild!^^ Det blir en bild på vår hög med bambu pinnar bara för att kvalitén suger.
Juste jag glömde. På måndag ska jag till Tandis i Malmö och dom ska stoppa in gummiband i min mun. Det låter väl spännande!? En vecka senare ska dom stoppa in nåt annat i min mun, och samma dag kommer Julia från tyskland hit! :D Ska bli asnajs. Fast jag vet inte vad vi ska hitta på... Några idéer?? ;)
Lyssnar på låten där nere! :love: *pekar mot förra inlägget*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback