Rubriker are bad

Wiihooo! Jag slipper ven och jag slipper skjuta upp tandställningstiderna. :thumbup::thumbup:
Egentligen skulle min familj släpa med´mig på övernattning på ven den 18 till 19 augusti men jag fick en dra-ut-tand tid på en av dom dagarna så jag slipper (A) (säg inte att ven är kul för det är det säkert men inte med min familj).
Och så blev det inget O.C igår... :( Det gick ju inte att hitta någonstans på internet ;O
 
Idag vill mamma att jag ska jogga... det gjorde jag i förr går och man blir helt svettig innan man är andfådd ens en gång så man pallar inte ju. Men jag tycker faktiskt att jag sprang en bra bit förra gången ;) Denna gången tar jag en annan runda. :P
 

 
Jag vet att det är en torr bild men det skulle se tråkigt ut om jag inte laddade upp en bild och jag har ingen annan sparad på bloggen (eller vad man säger) och inte på denna datan heller, och jag orkar inte ladda ner någon eller koppla in kameran... ;)
Nejnu pallar jag inte skriva mer. Bloggar kanske senare. Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback