Solen ... ?

Var tog solen vägen?
Igår & hela veckan har det varit jättevarmt.
När jag vaknade låg jag och tittade ut genom fönstret. Det blåste ganska mycket, men de gjorde de igår också! Men helt plötsligt började det regna. :bigeyes:
Hah. Hoppas det blir liiiiite svalare resten av lovet i alla fall.
Fick bli en bild på sooolen. ;)
.
Idag ska jag inte göra så mycket, men imorgon ska jag tydligen åka med familjen och mormor+morfar & äta på resturang. Trevligttrevligt. Och på söndag ska vi till farfar.
På måndag blire tandis igen, och sen vet jag inte.
Hur ser youtube ut!? Hahahahh. Varför kan man inte bara ha kvar hemsidorna som dom alltid har varit? När dom ändrade facebook fattade jag ingenting... fast man vänjer sig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback