Svar på fråga

Fråga:
Fin blogg du har! :)
Tänkte fråga dejj en sak; hur får man alla färgkoder och designen att bli lyckad?
Tacksam om du svarar :)
Tack!:)
När jag skulle fixa min blogg gjorde jag först en header i photoshop, och sen la jag in den i min blogg.
Hos Designa din blogg kan du hitta många tips och hur man sätter in sin header. Här visar de hur man lägger in en egen header. Det finns även videoinstruktioner på hur du kan göra på samma sida.
Du kan ju klicka runt på sidan och leta efter fler tips, det mesta finns där.
En annan hemsida är Snyggare Blogg och där finns bakgrundsbilder, designer och bilder som man får använda på sin blogg mot att man länkar till deras hemsida. Där står också hur du lägger in de i din stilmall.
snyggareblogg.se
Bilden är klickbar! Titta under de rubrikerna som är inringade.
designadinblogg.se
Bilden är klickbar! Titta under rubriken "Bloggdesign".
Hoppas du fick svar på din fråga. Långt svar blev det i alla fall ^^
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback