Tom

I morse (typ klockan åtta -.-) gick jag till Tandis. Eller ja, jag åkte bil. Då stoppa hon in blåa gummiband i min mun (fula som stryk)  och det känns som om äppelskal har fastnat mellan mina tänder. Inte för att jag kan äta äpplen. Så jag tröstäter just nu :') Lite fanta sen bion, lite toblerone och lite werters (stavning?). Fast inte för mycket, då kommer jag bli tjock! Och det vill jag inte precis. Nästa vecka blire stålringar (eller vad hon kalla dom) och jag längtar inte.
Om någon vill veta så lyssnar jag på Joshua Radin - I'd rather be with you. :D
.
Bara för att Karin har åkt till Island ska jag ta över hennes vanor. Nämligen dagens bild & dagens hiss & diss!
Dagens bild: Några hundkex bredvid vår Ford. Den har punka om ni undrar, och vi använder den inte.
Dagens hiss: Att om 2 veckor kommer Julia!! :D
Dagens diss: Gummibanden i min mun :O Überjobbiga.
Och så dagens låt: Hey there Delilah - Plain White T's. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback