tröööött

Oh herre gud jag trodde aldrig jag skulle hinna blogga idag. I morse steg jag upp huuur tidigt som helst (dock inte lika tidigt som förra måndan) för att gå till tandläkaren ._. Hate it. Men det var mitt eget val så jag får väl skylla mig själv!! Så fick jag några metallringar runt några av mina tänder, skaver som faaaaan. :(
Sen åkte jag och jobbade. Började dock med en middagsrast eftersom jag var hungrig (A) När jag kom hem blev det grillat, och sen satte jag mig framför datorn. När jag precis hade öppnat alla sidor tvingade mina päron ut mig på låååång promenad :tired: Och när jag kom hem från det så satte jag mig här igen och sen kom pappa och ockuperade datorn. När han väl flyttade sig så hade jag typ 40 inlägg på bloglovin att läsa (det är mer än va det låter). !! Men när alla var slut så kunde jag äntligen skriva mitt älskade inlägg som jag har längtat efter! ^^♥
(Pris till den som orkade läsa hela)
Bilden!?
:D♥
Jag & min familj + en annan fmailj som vi känner kanske ska till Thailand tillsammans över julen! :D Längtar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback