Om mig



Jag heter Felicia Nilsson, och det är jag som driver denna bloggen, vilket jag har gjort sedan juli 2010. På bloggen skriver jag om min vardag, fritid, saker som intresserar míg och tips.
Jag är 14 år och går i åttan. På fritiden spelar jag landhockey eller är med mina kompisar. 


Bilderna på bloggen
fottas av mig själv om inget annat anges. (Förutom film/bokomslag eller om det är uppenbart att de kommer från Google, som bilden nedan) Jag fotograferar med min kamera, som det inte finns någon bild på på google, men den heter något i stil med Ybersonycam (jag vet att det låter kul) och den har 10 mp, eller så fottar jag med min mobil. Den har två megapixlar så det blir inte så bra bilder, men det blir det inte av kameran heller.. :P

 

Kontakta mig:

Mail: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback