Verkar funka... -.-

Hah. Nu verkar den nya designen funka! Igår sket allt sig men nu funkar dert.
Säg gärna vad du tycker i en kommentar. Borde jag byta tillbaka till den gröna eller ha kvar denna?
vs. 
Igår hälsade jag på lilla Franke!♥ Jag och Cornelia försökte komma fram till vilken ras han var? Haha. Han är mindre än Hassel som är russ, men han verkar större än en shettis. Confused. Han är säkert en shettis! Jag är sämst på hästraser... :thumbup: Men vi ryktade honom ganska länge, och sen var vi typ "tvungna" att cykla hem, för Mirakel hade kastat av Alexandra så hon fick ont i svanskotan. Och hon sa att hon var tvungen att stanna med oss men behövde åka hem och ta en alvedon, så vi åkte hem då.
Ikväll kommer random besök från några som bor i Tyskland men är i Lomma nu. Det som var kul är, att vi satt och pratade om dom igår kväll. Jag sa att jag hade sett mamman i familjen (Katrin) i Lomma när jag skulle till mammas affär, men att jag inte sagt något. Mamma tyckte att vi skulle ringa och blablabla... i alla fall, mitt i samtalet kom Cornelia och sa: "Mamma, det är till dig. Det är Katrin!" jag började gapflabba och det visade sig att det faktiskt var den Katrin som vi hade suttit och pratat om!
När man talar om trollen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback