17.22

Förlåt att jag inte har uppdaterat med något seriöst förutom matten.
Saken är den att jag räknade typ en uppgift, sen la jag av. Men eftersom jag har typ 25 uppgifter tills imorgon är det nog dags att sätta igång snart .....

Mer än räknat matte idag har jag gjort detta:
  • Lagat lunch till mig och mamma, korv med pommes. Men ketchupen var typ slut så jag fick panik. Men jag klämde ut det sista och allt ordnade sig till slut :)
  • Lyssnat på en massa musik och sjungit falskt
  • Fasat för skolan imorgon...............
  • Snackat med randoms på msn
  • Snackat med mig själv på msn :''D
Sen var det nog inte mer ? ;D

På lördag blir det tjejkväll hos Becki, längtar!! :D Fast först måste jag köpa en present till henne, och hon själv är inte till någon stor hjälp eftersom hon inte vet vad hon önskar sig ......... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback