2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Det tror jag nog ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?- Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?- Haha... nej ;)
4. Dog någon som stod dig nära? - Nope
5.Vilka länder besökte du? - Danmark, Tyskland, Turkiet



6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?- Ja :/
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?- Vet faktiskt inte :P
8. Vad var din största framgång 2010? - Haha.. Det är nog att mitt lag inte längre är sämst i sverige, utan bäst! ;)
9. Största misstaget?- Vet jag faktiskt inte... :P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Ja, men inget allvarligt. Det värsta var väl typ en muskelbristning jag hade i våras xD
11. Bästa köpet? - eehm.. vet jag inte.
12. Vad spenderade du mest pengar
på?- Stäl inte så svåra frågor? Men det är säkert kläder och sånt ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- självklart. !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?-
Turkiet kanske :D ?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?-
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Typ tänkt innan jag gjort saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- sagt innan jag tänkt
18. Hur tillbringar du julen?-
Men hela pappas sida av släkten!

19. Blev du kär i år?
- jupp.. typ
20. Favoritprogram på TV
?- Jims värld? :D
21. Bästa boken du läste i år?
- Dom är många ;P
22. Största musikaliska upptäckten?
- ? fattar inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år
?- öhm... pengar ?
25. Något du önskade dig men inte fick? -
haha ja massa saker. kommer bara inte ihåg vad ?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Då tog jag hit släkten och käkade en massa skit.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Jo, massa saker ..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?-
Jag vet inte ..
29. Vad fick dig att må bra? -
Mina kompisar, ♥


förlåt för er som inte är med, hitade typ inga bilder...

30. Vilken kändis var du mest sugen på?- Hahaa, de du!

31. Vem saknade du?
- vene.
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Jag vet inte? Har typ inte träffat någon ny människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback