20.30

Det blev ett inlägg idag!:D
*Stolt*

Idag gick jag direkt till regionbussen efter skolan för att åka till Limhamn med konfan. Jag gick dit med Sofie, Sofia, Jennie, Linnea och Rebecka. Först gick vi in på ica och jag köpte ett blockchoklad ^^) Sen kom Maria och killarna och sist kom bussen. Träffade också Elna :D I Limhamn gick vi till ett kloster som hette någonting med Sysskon och jag hängde upp mig på att dom inte kunde stava till syskon... Men men. I klostret bodde där typ 3 nunnor och 2 av dom pratade med oss och gav oss kakor. Vi ställde lite random frågor, t ex ville Max att någon skulle fråga om nunnorna var oskulder, men han vågade typ inte själv, inte Alle eller jag heller så Linnea gjorde det ;D Dom svarade aldrig...

På bussen hem satt jag längst bak [bakom Linnea och bredvid Adam] och Linnea och jag pratade om allt möjligt. Typ tomatsoppa på fel ställe, tampongtomtar, the Simpsons och skrattanfall... Jag vet att Adam älskade samtalet. 

Och nu är jag hemma och ska sova om en halvtimma (mobba mig inte för att jag går och lägger mig klockan nio, om jag inte gör det så somnar jag typ i skolan).

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback