Update

Jag har inte bloggat sen lördags morgon, men jag har typ inte hunnit.
I lördags skulle jag ju baka schackrutor med Melwin men det blev aldrig av för vi hade inget margarin. Sen åkte jag till Becki!
Först typ åt vi, öppnade presenter, käkade Daimtårta och sjöng singstar jättelänge! Typ massa Pass The Mic (stavning?). Sen skulle vi gå ut på en promenad (liksom obligatoriskt för en tjejkväll, vi gör alltid random saker då). Innan vig ick ut hade vissa sagt att vi skulle gå till Jocke eftersom Bille & Alexander också var där, och det gjorde vi. Dom satt och spelade Black Ops men Alex tvingade dom att komma ner så då gjorde dom det. Först snackade vi bara en massa skit och sen skulle killarna bada i Jockes bubbelpool (utomhus) vars vatten för övrigt luktade som mitt tandskydd ;) (jag vet att du ville veta) Men kvällen var awesome :D:D

I söndags var jag på en hästtävling i Flyinge och sålde hästsaker med Mamma. det brukar va döööööö trist. Men igår var det inte så farligt. Var där från halv nio till typ halv fem, inte så farligt länge till skillnad från vad jag brukar. När vi var klara åkte vi till farfar eftersom det var fars dag igår. Mamma och jag kom lite sent, typ 40-50 minuter eller nåt, och när vi kom fram hade dom redan ätit så vi fick äta själva. Sen fyllde alla i min landhockey-lista så nu är den full 8D Ska antagligen skriva in alla på datorn och skicka till Ronny (?) eftersom det är massor som skriver otydligt (ska inte nämna några namn för John och Victor's skull).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback