chokladbollar

Nu har karin "pysit hem" som hon kallar det, och jag sitter här ensam.
Jag hoppas att ni gillar hennes gästbloggning här under, och jag har några kommentarer angående den...
Den där soppan som jag "weinade" om är en goooooooood potatis och purjolökssoppa som jag gjorde på HK i femman, men har även gjort en liknande nu i åttan.

Karin och jag gjorde jättegoda chokladbollar, och så har vi spelat in en videoblogg som kommer upp snart.


Om ni vill veta receptet så är det:

- 100 g smör
- 1,5 dl socker
- 3 dl havregryn
- 2 msk kakao
- 1 msk vaniljsocker
- 1 msk vatten

sen bara blandar man ihop allt och rullar det i kokos eller pärlsocker och vips så har man chokladbollar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback