Den 16 november

Jag tycker att jag bara skriver om tråkiga saker nuförtiden? Haha ^^
Typ min vardag, har inget bättre att skriva om. Om du har förslag, kommentera ;)

Så idag har jag varit i skolan. På biologin skrev jag omprov och det gick typ jättemycket bättre än förra läxförhöret! Ja, det var bara ett läxförhör så jag förstår inte vad som var så viktigt.
På svenskan hade Bille världens tal om något ... Typ om hur man lärde folk saker, eftersom han hade varit på en kurs. Men Becki och jag tänkte att vi kunde skita i att lyssna och i stället snacka med Bille i en groupchat på msn och fråga ut honom där istället. Men jag tror inte att han skulle ha uppskattat det så mycket ;)

Så ikväll händer typ ingenting. Och just nu sitter jag och pratar med Karinbooi på msn. Jag sa till henne att jag skulle avslöja vem som är min drömprins, haha (det var nämligen inte den hon gissade på), så jag sa att hon var min drömprins (i och med att hon heter Karinbooi) och då sa hon att hon var en tjej. Det visste jag liksom inte :$



msn är karins och mitt största intresse

Kommentarer
» Karin Ahlse

HAHAHHAHAH <3

2010-11-16 // 21:26:44
URL: http://emka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback