Jag gillar inte träslöjd

Jag kom hem från några timmar sen, men som vanligt har jag inget att skriva om dagen. Skolan är tråkig som vanligt och idag hade jag träslöjd </3 Haha. Satt mest och deppade över att jag inte kunde göra det jag skulle göra. Jag har fått fila bort en spik-liknande sak två gånger eftersom jag failade totalt. Men nu har den äntligen blivit bra (eftersom stone gjorde den åt mig) och nu är det bara en kvar.
Om ni undrar vad det är för någon random sak jag håller på att göra så är det en ljussläckare. Mamma önskar sig den i julklapp. Jag förstår inte hur hon kan önska sig ett IG-projekt i julklapp ? :o Aja inte mitt problem. Jag slipper i alla fall lägga pengar på en present åt henne :''D

Ikväll blir det träning {Landhockey} seeeeeeeeeent. Och sen ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback