Malmö idag! :)


Åke in till Malmö idag med pappa, C, Alison och Melwin och åt lunch på TGI Friday's med Michael, min farbror! Det blev en Bacon Chessburger som var jättegod, och till efterrätt blev det glass på Max :''D Sen gick vi runt på stan ett tag och jag visade Michael min älskade JetSet-klocka som jag önskar mig av honom i julklapp! Några killar från XXX Lutz delade ut små söta stolar som reklam för sitt nya företag (herregud så mkt reklam dom gör!), kan lägga upp en bild på stolarna sen :) 

Snart ska jag käka middag och sen kommer Karin hit och ska sova här. Vi ska typ inte göra så mycket, kolla film på vår projektor och kanske hitta på nåt annat random som vi brukar :''D

Kanske blir lite till bloggning ikväll, annars bloggar jag mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback