Min tisdag !

Idag har jag varit med Emma, Karin och Linnea! Det var kul ;) Först lagade vi nudlar och käkade och sen åt vi pepparkakor tills vi skämdes. (alltså, jag och Linnea skämdes inte. vi skulle kunna käka hela burken. Men karin och Emma skämdes över oss :P) Sen skulle vi plugga, men jag pallade typ inte. Men jag gjorde ändå lite fysik, och vi förhörde varandra på fysiken och svenskan. Under tiden gjorde Linnea en modevisning med barbiedockor och jag låt och latade mig på soffan. Karin och Emma satt och skrev på sin svenskatext. Sen när Linnea hade visat upp sin modevisning så kom hon och la sig hos mig i soffan. Vi hade det jättemysigt tills Karin tog fram godiset. Då fick jag ett ryck och sprang dit för att få en bit. Men hon ville inte bjuda men jag stal en bit ändå *stolt*


Sen när PP hämtat mig va jag & Melwin tvungna att vänta ett tag på Statoil. Så vi köpte en påse malaco bara för att ;)

Kommentarer
» anniepannii ♥

Då blir det så! :) fast inte varje dag såklart :)

2010-11-30 // 21:31:49
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback