och så dagen:

I förra inlägget skrev jag ju om helgen, så nu tänkte jag skriva om idag :''D
Typ inget ovanligt har hänt. Fast jag fick utbrott hela tiden och Karin och Daniel tror att jag har pms men det tror inte jag ........... Men det blir knappast bättre av att alla kallar mig för Fellan, vilket är det sämsta smeknamnet jag nånsin hört ?! Jag vet inte ens vart det kommer ifrån.

Om ni vill veta vad jag köpte till Becki i födelsedagspresent så köpte jag detta:
Örhängena kommer från Gina Tricot, hoppas ni gillar min bild av dom (fanns ingen bild på hemsidan -.-) och chokladet kommer från City Gross :o

Kommentarer
» Emma

Haha, det var Johan som kallade dig Fellan innan och eftersom jag tyckte att det lät så otroligt töntigt så började jag kalla dig för det ;)

2010-11-15 // 19:38:44
URL: http://emka.webblogg.se/
» Elna

Svar; Japp, det vart våra får :))<3

2010-11-15 // 21:09:18
URL: http://litenlaxmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback