Onsdag! :D

Heeeeeej! :D

Idag har jag pluggat massor, GUD vad stolt jag är. Helt allvarligt. Har ekonomiprov imorgon och det kommer nog gå bra! :D Efter att jag fick veta mitt resultat på uppsatsen om Martin Luther kom jag på att det är ganska lätt att få höga betyg hos Helene, eftersom jag fick VG, men det var nära MVG. Hade bara missat att skriva källförteckning (även om jag hittade allt på NE -.-) och att jag skulle utveckla lite om pesten!

Har också varit på utvecklingssamtal, och gud vad jag hatar dom. Man måste sitta med läraren (som man inte ens gillar) och en förälder och diskutera omdöme :S Wiiiie, superkul. Men vi kom typ fram till att jag hade lätt för att fatta men att jag slarvade massa med läxorna och skulle skärpa mig. Jag ska till exempel plugga som en jävel på tisdagar..... *Ser fram emot tisdag* Vi kom också fram till att vi skulle byta platser på NO:n ;D

Så, nu ska jag inte skriva mer sånt här tråkigt... :P
Men; Imorgon kanske jag inte bloggar, ska till Limhamn med konfagruppen och hälsa på nunnor..

/Felicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback