Regn :(

Shit... helt plötsligt bara öppnade himmelen sig och det öste ner regn! För typ fem minuter sen hördes det som om det var världens storm så jag tittade ut - men det var bara regn ... xD
Nu har det nästan slutat regna, vilket är bra eftersom jag hatar regn :P

Här har jag en glad nyhet att dela med mig av! (framförallt till "anonym"), jag hade tänkt spela in ett videoinlägg eller nåt, men isåfall får ni säga vad jag ska göra/säga i det inlägget. Själv har jag ingen aning, har tänkt på det ett tag men har aldrig riktigt vetat vad jag ska säga. Jag har ju liksom redan berättat vad jag gjorde i morse.

Så vill ni se ett videoinlägg - give me some ideas! Inlägget kommer senare idag.

Kommentarer
» Anonym

du ska visa kläder och smycken tycker jag!

2010-11-03 // 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback