The day

Bara för att jag inte bloggade igår så ska jag skriva många inlägg idag :)
Igår bloggade jag inte eftersom C hade ockuperat datorn när jag kom hem, sen var det träning, och när jag kom hem satt C fortfarande kvar -.-

Idag har inte hänt speciellt mycket, mer än att det har varit torsdag, och torsdag är min favoritdag! Jag tycker i alla fall att den är asnajs. Det börjar med två timmars hemkunskap (som idag inte var speciellt positiv eftersom vi lagade panerad FISK med äcklig sås och vi hade en puckad vikarie som pansionerades för 5 år sen), sen är det typ SO ... ? inte så länge i alla fall, sen är det matte, sen lunch, sen kooooort språklektion där man inte hinner med någonting och sen bild.. Med andra ord, en perfekt dag! ;)

Och nu ska jag vänta på att Pia [no-lärare] kanske kan skicka betygskriterier till ekologin till mig så att jag kan bestämma om jag ska satsa på VG eller MVG på mitt omprov nästa vecka!

Bloggar mer sen! Puuuuuuuss :D

Kommentarer
» Alexandra

HK LÄRAREN E TYVÄRR INGEN VIKARIE ;(<3

2010-11-11 // 19:23:44
URL: http://alltelleringetab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback