23.39

Dagen har spenderats med lilla Karin, som ni kanske har läst i mina senaste inlägg. Jag var tvungen att ta bussen dit, så jag hoppade av vid centrum och så mötte Karin mig där. Sen gick vi in på ica och handlade lite godis (var tvungen ;D) och sen tänkte vi sätta oss på en lekplats. Men vi ville inte sitta på den famla vanliga, för den får man ont i rumpan av. Så vi vandrade vidare tills vi kom till andra sidan Bjärred och då tog vi första bästa. Sen satt vi där ett tag och sen gick vi hem till Karin och kollade på MTV. Ungefär ;)

Här kommer några gamla bilder som jag hittade på min bdb, eftersom jag inte tog några bilder idag :)
Asså ja... Jag vet att vi är extremt coola!

Här sitter vi på den famla vanliga lekplatsen och på bilden våldtar karin mitt godis </3

Jag & Emma i korggungan (många G xD) på den gamla vanliga lekplatsen! ;)

Nu ska jag sova, och imorgon blir det nog mycket bloggning eftersom jag har en chilldag då (Y)
Godnatt ♥

Kommentarer
» olivia

Hejhej! Super fin blogg:)

Skönt med höstlov va?=) Planer för dagen? Vad tycker du om min nya design på min blogg? :D

2010-11-02 // 08:48:36
URL: http://oliviawalds.blogg.se/
» olivia

Jag ska gå på bio o se tuden gånger starkare, sett den?:)

2010-11-02 // 10:47:46
URL: http://oliviawalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback