rubriktorka

Hemma från skolan nu, och då tänkte jag att jag skulle sätta mig och lyssna på spotify. Men, vad ser man när man loggar in? Jo att jag har två timmars speltid kvar. Har nämligen inte fått nya på två veckor -.- Hoppas att det skärper till till sig för jag vill lyssna på musik när jag sitter vid datan ...

Och nu är det helg! Imorgon blire tjejkväll hos Becki (som fyllde år i detta inlägget) och det ska bli sjukt kul! Om jag hittar hem till henne dvs, men det ska nog gå bra ;) Tänkte ta en tur till Nova Lund imorgon och se om jag kan hitta något till henne. Hon har ju inte sagt vad hon önskar sig, så om jag inte hittar nåt ska hon få ett par strumpor (som jag tar från min egen strumplåda). ;) Nejmen jag hittar säkert nåt.

Och på söndag är det Fars Dag, tydligen ? Så vi ska typ till farfar... Jag som hade en chilldag inplanerad :O Fast det är inte tråkigt hos farfar:P Han bjuder alltid på üüübergod mat, glass och vingummin :D Hehehehe. Nom nom nom ♥

Detta inlägget blev rätt tråkigt? ;P Lägger upp lite bilder sen! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback